2014年8月25日 星期一

黃家駒不死20年 (節錄) (新Monday 2013-06-07)

Supper Moment@樂隊 
堅持信念一班80後年輕人,雖然佢哋成長嘅階段並唔係Beyond最光輝嘅時候,但Beyond對音樂堅持嘅態度同世界觀,都影響佢哋。

1. 點解會鍾意Beyond?
達:「我鍾意Beyond係佢哋3人時候,反而家駒嗰時就好少聽,嗰時覺得夾Beyond嘅歌好老土,夾外國band先有型,後來到自己開始寫歌,發覺(Beyond)有幾首歌對自己都意義甚大,而呢啲歌係需要時間去沉澱。」
雞:「我就同阿達相反,好細個就聽Beyond,記得嗰時表哥借咗隻《樂與怒》俾我聽,當時覺得佢哋同一般流行曲好唔同,後來到大學年代,開始學結他,第1首學Beyond嘅歌就係〈再見理想〉,因為最易係佢,哈哈!」

2. 最鍾意Beyond邊首歌?
達:「我哋4個一定揀〈海闊天空〉,對於有夢想嘅人都好有啟發。」

3. 對家駒印象最深刻係咩?
Sunny:「我諗係世界觀,始終嗰時香港少用廣東話去寫咁多世界、社會嘅問題,而Beyond嘅音樂就成功做到呢樣嘢。」
雞:「96年嗰時,佢哋出咗張live album《Live & Basic》,我聽完後發覺,live感染力永遠好過普通碟,自此,我就奠定咗以後live都要比碟更加精采。」

4. 家駒對你有咩影響?
雞:「喺大學嗰段喪彈Beyond歌嘅日子,從中都學咗好多樂理上嘅嘢。」
達:「人大咗,睇佢哋嗰份堅持多咗,先唔好理而家佢哋點不和,但其實各自仍然繼續去做,尤其Paul(黃貫中),大家都望到佢份堅持,呢樣係玩音樂最重要嘅元素。」

5. 有咩說話想同家駒講?
雞:「我哋4個成日諗,如果而家家駒重在生,好想知道佢會寫咩歌,因為Beyond嘅音樂喺以前都係帶領潮流,所以想知道若佢重在生,又會否咁做?家駒,你會寫咩歌?」

text - 娛樂組 design - Roy

沒有留言:

張貼留言