2014年8月24日 星期日

《小伙子出城記》碟評 (新Monday 2012-11-30)



8.8
《小伙子出城記》 Supper Moment

感性之言
有別於一般吶喊抗爭嘅indie bands,Supper 4子揀咗行溫情路線,講述與伴侶同度半生嘅成名作〈最後晚餐〉,歌詞細膩得令人流淚。記得上次訪問時,佢哋講到呢張專輯將會更成熟、感性。
果然,主打歌〈小伙子〉又再令筆者滿腔熱淚,尤其諗起主音Sunny喺一次音樂會上講嘅說話,配上歌詞「現實裏裝英勇難避免,成為了不懂哭也不想笑的一個漢子」,每個人細個所盼望嘅理想,長大後卻不知不覺被現實吞噬,亦只有堅持才會成功。國語歌〈過後〉編曲上較為特別,尤其中段嘅music break,令我諗起走Math-rock嘅日本樂隊TOE。〈飛〉延續眾人嘅熱血,旋律好有〈點滴〉感覺,非常正面。

筆者一直欣賞佢哋用音樂向樂迷灌輸正確觀念,要知道時下年輕人幾咁容易受藝人影響,正能量幾時都需要。(Joel)

推介歌:〈小伙子〉(評分以 10 為滿分)

沒有留言:

張貼留言