2014年8月24日 星期日

叱咤樂壇頒獎禮人人土炮第二回 (節錄) (東Touch 2012-12-04)


一年一度,本地樂迷最期待睇嘅《叱咤樂壇流行榜頒獎禮》就快舉行,每次大家都好想知佢哋會玩咩主題,今年903就揀咗用「土炮起來!」作為口號,呼籲各位關注香港特色創作,所以記者會上每一位歌星都以非常local及懷舊嘅造型出場,《東TOUCH》將會訪問不同artist,睇下佢哋心目中到底何謂「土炮」!
text//iris、德欣 photo//Pang art//kenken


QUESTION
1. 有咩嘢你一定會揀「土炮」製,而唔揀「來佬貨」?
2. 邊一位歌手最能代表到香港「土炮」?
3. 請講一句你最鐘意嘅廣東話。
4. 喺2012年發生嘅事中,你覺得有咩最需要保育?

舞龍舞獅 Supper Moment
今次「濕扒舞文」嘅造型相當唔簡單,一身功夫裝再加上舞龍舞獅嘅強勢陣容,實在霸氣十足。正所謂一膽二力三功夫,四位三樣都有齊,贏晒!

ANSWER
1. CK:紅白藍袋,屋企好多呀!
雞:雞蛋仔囉
CK:白花油呀!我地真係識佢(白花油王子?)係呀仲同佢傾過偈㗎!

2. Sunny:最騎呢都算我哋喇,最土炮都係啦!你睇吓我哋!
達:做人要謙虛啲。
Sunny:咁我會揀Sam Hui許冠傑。佢係第一個將廣東話放入流行曲而做得好好嘅人。
達:同埋又口語化得好舒服。

3. 達:「有你有我」,呢句說話嚟自張家輝嘅,但我哋借咗嚟用。呢句說話幾好,好窩心。
Sunny:大家兄弟,唔使講嘢,有你有我啦!

4. 達:band房!
雞:可能係live house或者工廈啦,唔使起咁多酒店同住宅囉,香港人未必需要呢啲。


沒有留言:

張貼留言