2014年8月25日 星期一

《叱咤》組合銀獎Supper Moment 「Eason攞獎全場靜晒!」(FACE 2014-01-08)


陳奕迅十年霸、容祖兒九年霸,當一個頒獎典禮兩大獎項都冇得爭,難怪連觀眾都見悶,你估十年都例牌上幾次台囊括所有大獎嘅Eason又係咩感受,又難怪佢失準hea爆難捉摸嘅!

踢走Mr.、Dear Jane,成為年度唯一攞《叱咤》獎嘅本地樂隊、出道四年嘅組合銀獎得主Supper Moment都話唔怪得Eason:「點解台下可以鴉雀無聲?」

第四年去《叱咤》,上年都冇獎,以為今年都係坐成晚,仲要係當晚唯一一隊有獎攞嘅樂隊。做音樂嘅好多人都會將目標set做頒獎禮,我哋唔係孤芳自賞、唔係嗰種唔使你哋俗世肯定,呢個bonus對我哋有一定意義。但係一個獎,代表舊年我哋有一首歌成績唔錯啫,我唔明點解咁多人同我哋講:「喂!香港樂隊巔峰就係咁喇!以後香港樂壇band壇靠晒你哋喇!」

樂壇唔係一個地方、一間屋,我哋今年有一首歌唔錯啫,一隊樂隊憑咩撐得起成個樂壇呢?今年真係有啲欷歔,唔係自己攞獎,反而係陳奕迅上台時,點解台下可以鴉雀無聲?

陳奕迅攞獎冇問題、陳奕迅攞咗十年獎都冇問題、平心而論個獎的確係要畀佢……問題係,香港頒獎禮變得公式化,呢個獎係唔係良性競爭產生呢?重點唔係陳奕迅有問題,係大家有問題,香港人好鍾意將對樂壇寄望擺晒喺陳奕迅身上,唔通淨係陳奕迅一個搵到錢,搵完分啲畀大家咩?

樂壇變成咁、頒獎禮變得公式化,係唔係就要接受「係咁o架喇」呢?好多人對於band、對於搖滾,都淨係識得嗌口號、做手勢,有啲連個手勢都做錯添!學似《掃毒》嘅劉青雲話齋:「你可以嬲,但係唔好怨!」我哋都嬲,但係有做嘢。音樂係文化,媒體需要推廣文化,聽眾都需要渴求文化,唔信你去google吓,香港有好多樂隊、香港有好多live house需要觀眾、香港都有已經做咗十年嘅沙灘音樂節,呢個世界其實好大o架!鬧,不如放下偏見,試吓去聽啦!

沒有留言:

張貼留言