2014年8月24日 星期日

搖滾復興 爆Hit Band友 (節錄) (東方日報 2011-09-26)


在香港夾Band,經常被人睇低,同義詞是憤怒青年、不事生產,但近年RubberBand、Mr.等樂隊冒起,新碟銷量過萬,又開Concert又拍廣告,在香港玩Band,忽然又見出路。今次訪問的Supper Moment及Ever樂隊,捱過戶口不足$100的苦日子,但因為懂得包裝,終於在樂壇「響朵」,賣碟成績不錯之餘,還代表香港與Luna Sea、盧廣仲等歌手同台演出。看來昔日Beyond、太極的搖滾盛世有機會重現!

Supper Moment
(左至右)Guitar:阿雞
Drum:阿達
Vocal Guitar:Sunny
Bass:C.K.


代表香港 40,000人前Jam歌
新進樂隊Supper Moment,前後出了2張EP及1張大碟,當中《再次心跳》今年8月出碟時,更雄踞CD Warehouse賣碟榜冠軍兩周,後來要加印才能滿足各大唱片舖需求。早前台灣國際海洋音樂祭更點名要求他們作為香港代表,與盧廣仲在40,000觀眾面前齊齊Jam歌,夠晒威水。今天略見成績,主音Sunny不忘多年辛酸︰「最難捱係讀書嗰陣,家人反對,自己又冇錢。為咗賺錢試過喺街頭賣唱,好彩已成過去。」結他手阿雞則最記得頭一場表演︰「那時初夾Band唱《最後晚餐》,台下得兩個觀眾,仲要全程食緊飯,真係有啲『灰』,所以現在有咁多人支持,我哋會好好珍惜。」

社會轉變 多得網絡力量
樂隊受歡迎,亦多得時代變遷,鼓手阿達說︰「以前夾Band,旁人第一時間想到『抗爭』。但其實『抗爭』只係Band Sound一種,現在聽眾包容度更高,好似我哋玩嘅城市民謠,就是表達正面同健康訊息。」Sunny補充,以前夾Band常常被學校抗拒,但現在去School Tour就好受師生歡迎,當然包裝亦好重要。「以前香港樂隊的死因係唔識包裝,所以出碟時經理人特別找來著名髮型師和攝影師幫手,更試過將唱片包裝成潮書出售,結果3,000隻新碟迅速售罄。」有粉絲更將新曲擺上網流傳,所以話現時夾Band比以前幸福得多。


沒有留言:

張貼留言