2014年8月25日 星期一

敢作敢拍 暑期習作計劃 (節錄) (新Monday 2013-08-02)

本地樂隊嘅聲勢愈嚟愈大,愈嚟愈多人支持本地原創音樂,所以今年我哋NM+/《新Monday》構思咗1個暑期習作計劃——「敢作敢拍」。我哋一直覺得band sound不單係個名詞,更代表住流行文化,而流行文化嘅擁有者,正係社會嘅新一代。

「敢作敢拍」計劃嘅理念好簡單,由NM+統籌,分別搵嚟4隊本地樂隊——KillerSoap、KOLOR、Supper Moment同Yellow!,每隊提供1首作品,交由香港知專設計學院(HKDI)嘅學生負責製作MV,由度橋、準備、拍攝到後期製作一手包辦,希望借此令學生吸收拍攝經驗嘅同時, 新一代嘅思維可以同時激發樂隊創意。

多謝4隊樂隊嘅參與,「敢作」出嘗試接受新事物;多謝HKDI學生嘅參與,「敢拍」出自己夢想。



about HKDI...
位於調景嶺嘅香港知專設計學院(HKDI),係香港首間大型設計學院,更迎請法國建築公司Coldefy & Associs耗資12億設計學院(圖)。院方希望將所唔同範疇嘅設計都集中喺HKDI,課程包括室內設計、產品、平面、多媒體、時裝等等,而今次參與計劃嘅學生,就係嚟自多媒體廣告及視覺特效系。

about Supper Moment...
筆者首次聽local band就係聽Supper Moment,佢哋嘅音樂令我覺得音樂唔應該用主流/非主流去界定,目前佢哋錄緊新碟,新歌〈機械人〉亦啱啱派咗上台。

Supper Moment
N:點解會參與「敢作敢拍」計劃?
S: 「我哋經常夾band,都希望可以做番啲嘢,除咗灌輸音樂俾香港外,亦希望能夠教育香港嘅後生。教育嘅意思係,將香港嘅音樂變成1種文化,所以做多啲呢類型project,對香港音樂文化係1件非常正面嘅事。」

N:之前有冇試過同學生合作?
S: 「其實以往一直都有同學生合作,因為我哋大部分嘅演出都係去大學、大專、甚至一啲非牟利機構或青年團體,就算有時做商業演出,好多時主題都係關於年輕人,所以合作機會其實好多。除此之外,我哋同HKDI都算有啲淵源,幾年前同過一班讀廣告系嘅學生合作過project,拍過下嘢。」

N:點睇呢班90後學生?
S: 「我哋對佢哋印象係幾好嘅,因為佢哋嘅準備幾充足,喺故事構思同畫面上嘅掌握都唔錯,因為MV好多時都係冇對白,需要透過畫面表達想講嘅嘢。另外,佢哋畫嘅storyboard好有心機,咁當然,佢哋重有幼嫩嘅地方,但我覺得佢哋唔需要擔心太多,因為喺學習階段,好多嘢真係要經過嘗試先會學識。」

N:對呢個計劃有咩期望?
S: 「〈很久沒擁抱〉呢首歌其實係喺上隻碟中我哋幾鍾意嘅1隻side track,叫佢做side track,係因為首歌冇拍MV,同埋首歌速度比較慢,所以喺live show上比較少玩。希望呢個MV拍咗出嚟之後,會多啲人聽呢首歌。」

N:〈很久沒擁抱〉呢首歌點嚟?
S: 「講1對情侶相處耐咗,到咗所謂嘅樽頸位,好多事情都變得好似係必然,或係種習慣,慢慢就轉化成忽略。」

沒有留言:

張貼留言