2014年8月25日 星期一

Supper Moment 夢想無盡 (新Monday 2013-11-08)

睇Supper Moment演唱會,係筆者今年最期待嘅1場表演,沒有之一。

記得第1次聽Supper Moment,係由佢哋首張大碟《再次心跳》聽起,聽住〈點滴〉充滿活力嘅intro、〈Dance In The Rain〉中CK嘅bass slapping,已經深深愛上,整張專輯歌曲編排得好好,由日出嘅〈點滴〉到日落嘅〈Goodnight City〉,以歌曲形容城市百態。Supper Moment重有樣魅力,就係感性,比起賣技術,佢哋更着重歌曲所表達嘅意思,從〈尋回一碗湯〉中,叫人珍惜與家人食飯嘅機會,到努力堅持夢想嘅新歌〈無盡〉,聽完內心不斷共鳴着。

今年4名小伙子,終於踏上九展Star Hall大舞台,獲得3,000名真金白銀買飛支持嘅觀眾,而佢哋對住音樂,面上仍流露着傻勁、快樂。

政治作影像
寫呢篇稿嘅同時,剛得知Supper Moment憑着〈機械人〉奪得CASH金帆音樂獎「最佳樂隊演繹」獎。近幾年呢個獎都係RubberBand與Mr.相爭,今年終於有新境況,攞獎唔再分主流或非主流,就算冇簽大公司,有實力一定有人欣賞,我撐Supper Moment可以再接再厲,喺叱咤頒獎禮再下一城。
講番演唱會當晚,樂迷們好早已經嚟到現場購買紀念品,比起11年「再次心跳演唱會」,今年Supper Moment喺影像上落足工夫,開首以舊香港演變到新香港,繼而到國教風波、免費電視牌照事件等片段,宣示對社會嘅不滿,引起全場起哄,皆因一般演唱會都較少掂政治題材。

不過,筆者留意到Supper Moment好鍾意用人哋嘅歌mix埋自己嘅歌,如前年「再次心跳演唱會」中,就用五月天嘅〈溫柔〉mix〈P.S I Love You〉,今年就係Eason嘅〈最佳損友〉mix〈小伙子〉。
Supper CD你儲齊未都算係樂迷嘅筆者,竟然都未儲齊佢哋嘅碟,真係感覺有啲羞愧。頭2隻EP《等等?》同《旅程》已經斷市,記得有次問Supper,佢哋話自己都冇存貨,所以演唱會其中1份紀念品就係將呢2張EP結合,都只係賣$100,不過筆者遲到買唔到,真係喊咗出嚟。

抓緊夢想
「人生有限,但追求夢想嘅力度,永遠係無盡。」全晚主音Sunny講咗好多關於追尋夢想嘅金句,呢句筆者好想節錄俾大家,因為真係好感動。

由Supper Moment前身樂隊Lunch Box走到今時今日,歌曲〈無盡〉奪得各電台榜首,踏上面對3,000人嘅舞台,呢個成績得來不易。Sunny喺台上講:「今年好多人都睇好我哋攞獎,我哋唔係話唔開心,但我開心嘅係,呢幾年大家都肯去行多步,了解香港樂隊,而且整個香港都有個健康嘅音樂圈子。」〈無盡〉係佢哋用一路以來嘅點滴所寫成嘅歌,少啲經歷都寫唔出,節錄一句歌詞「仍然倔強冒險一一去征討」,係代表Supper Moment做音樂嘅態度,亦代表我哋每個人,都要抓緊我哋嘅夢想,就算幾困難,只要感動過、燦爛過,就並不枉過。

text - Joel photo - Kenny design - fanny


沒有留言:

張貼留言