2014年8月24日 星期日

恭碩良自嘲年紀大機器壞 (成報 2012-04-16)

恭碩良及Supper Moment分別於近日假城大及科大,舉行第三及第四場演唱會,除了表演之外,亦與學生分享對主題「末日與夢想」的看法。看見恭碩良的恤衫領後一大片紅印,問及原因,他說:「是因為刮痧,年紀大就機器壞,血氣唔通就痛,小朋友唔知㗎喇!呢樣係全職業病造成。」
恭碩良說:「喜歡做大學show,尤其見到一班小朋友,由於社會節奏唔同,佢哋心中有團火,比較hot,有另一番感覺。」在這次演唱會中,他自掏腰包聘超班組合,包括鼓手Melchior 及來自加拿大的結他手Jay。他透露直到年尾都會忙於做林憶蓮及陳奕迅的巡迴演唱會。

四子約定年杪看霆鋒演唱會也邀請年輕的SupperMoment參加,四子老友鬼鬼,互爆趣事,:「阿達好鍾意扮王傑,佢唔止唱王傑啲歌,仲用嗰種聲線唱《風箏與風》,試幻想王傑個樣但唱Twins...哈哈!」隨後阿達更即場表現了兩句, 十分惹笑。

Supper Moment 都喜歡謝霆鋒, 談及他格外興奮, 結他手Martin 說:「他是當年的結他Hero,年杪他開的Concert,我們已經約好一起去!」

沒有留言:

張貼留言