2014年8月24日 星期日

《天與地》帶頭Rock 我哋都係結他湊大 (節錄) (新Monday 2011-12-16)

無綫電視劇《天與地》令師奶O嘴,但又令全港掀起「Rock 'N' Roll熱」;插曲〈年少無知〉由黃貫中作曲,搵埋前Beyond成員劉志遠編曲,加埋林夕徒弟林若寧嘅到肉歌詞,令大家突然覺得林保怡、陳豪同黃德斌都Rock得兩嘴。

「如果命運能選擇!」
香港亦有成班band仔選擇以音樂為生,Rock 'N' Roll至上!歸根究底,就如band界壇公認夠Rock嘅Paul(黃貫中)首新歌〈這是我姿勢〉嘅歌詞話齋,「我哋都係結他湊大」。今次搵嚟4隊唔同風格嘅香港band力(Dear Jane、Kolor、Supper Moment、RubberBand),一共15人講下自己點俾支結湊大,順便認識埋香港band史。
香港,都有一片夾band天與地。

Rock 'N' Roll 6問:
1)認為Rock 'N' Roll代表住咩精神?
2)最初接觸band sound係幾時?點解想夾band?
3)為音樂做過最瘋狂嘅事係咩?
4)曾受邊位音樂前輩影響,而改變對音樂嘅態度?
5)第1樣為夾band而買嘅樂器係咩?有咩重要回憶?
6)請推介1張人生中必聽嘅Rock 'N' Roll專輯。

About Supper Moment:
06年由主音及結他手Sunny、結他手Martin、低音結他手CK及鼓手阿達組成,2010年簽約紅線音樂,正式進軍主流樂壇。風格Pop Rock為主,清新曲風受到普羅樂迷支持,專輯《等等...》中嘅〈最後晚餐〉更成為樂隊成名作。2011年Supper Moment派出最大一張成績表,10月份喺九展舉行「再次心跳演唱會」,屬band界一大盛事。

Martin(結他手)
1)忠於自己,做自己想做嘅事,唔係齋講粗口齋懶型!
2)中四問表哥借Beyond《我是憤怒》張碟嚟聽,到大學先真正學彈木結他。隔咗幾年覺得謝霆鋒彈電結他好型,加埋又冇嘢做,就學彈電結他同班朋友jam歌。
3)喺屋企人眼中,我放棄高薪厚職去全職夾band已夠瘋狂。
4)大頭佛樂隊嘅H sir,佢除咗係個好結他手,亦係個好結他老師,識得以學生角度出發,令我知道自己彈chord有咩問題。而家我都有參考佢嗰套嚟教番我啲學生。
5)Yamaha SX電結他,02年買約3千蚊。嗰陣好辛苦做part-time儲錢先買到。
6)《Heavier Things》 ——John Mayer(2003)。 呢張專輯我好珍惜,每首都係好歌。

Sunny(主音及結他手)
1)以唔傷害到人為本,做自己鍾意做嘅事,敢於有夢想,敢於實踐。
2)中二,我以前唱合唱團,之後我青梅竹馬嘅老死開始學彈結他,我又一齊學,重開始夾band,正式係誤打誤撞。
3)由開始夾band嗰時,已決定咗音樂唔係興趣,而係我一生人要擺最多心機做嘅一件事,我覺得呢個諗法好瘋狂。
4)香港樂隊SIQ嘅bass手阿庭,因為嗰陣係佢叫我去睇band show。
5)Taylor 210e木結他,買咗5千蚊。上年Supper Moment有機會去台灣表演,我就帶住佢上台唱歌。
6)《White Pony》——Deftones(2000)。玩Metal音樂通常好單向,而Deftones可以突破框框,又玩得有詩意。

CK(Bass手)
1)唔好放縱自己,唔好令自己後悔,對自己要有承諾。
2)中二時睇學校聖誕party搞band show,當時第1次睇live。到中五先學結他,聽下張震嶽,再自己學下夾band。
3)中二時為咗令1個童軍阿sir借間band房俾我練習,我跟埋佢同班童軍上山露營求佢,但我就咁去,連睡袋同食物都冇帶,當時重要係冬天,最後要周圍搵人收留我。
4)教我彈bass嘅師傅細威,當時我上網同問好多朋友先識到佢,以前我好高傲,覺得自己識好多嘢,跟佢學bass之後先發覺自己係井底之蛙,更努力練習。
5)Ibanez SR100低音結他,95年買二手價1千,就係童軍個阿sir轉手俾我,早幾年賣咗俾其他人。
6)《In Your Honor》——Foo Fighters(2005)。最鍾意〈Best Of You〉,久唔久就令你有翻煲嘅衝動!

阿達(鼓手)
1)改變世界,宣揚和平。
2)中五時學吹saxophone,同同學分享聽咩音樂時認識X Japan、Radiohead、阿龍大同Nirvana等樂隊,最後啲朋友開始夾band,我就轉學打鼓。
3)瘋狂在將Supper Moment成為我嘅職業,我冇付出太大代價,反而夾band令我搵到希望。
4)3位教我打鼓嘅老師——Marco Leung、黃偉勳同何日君(小島樂隊鼓手)。除咗技巧,佢哋都令我喺心態上有所啟發,知道鼓手要做咩。
5)Zildjian 5A鼓棍,買70蚊,不過已經斷咗。
6)《If Not Now, When? 》——Incubus(2011)。每次聽佢哋新專輯都會激發起我想進步嘅動力。

>text:Car、Joel、Sonia >photo:Jack、Billy >location:The Cave Workshop(Dear Jane)>hair:Alex@POP Hairdressing(Dear Jane)>design:袁豪徽、歐陽銳楠

沒有留言:

張貼留言