2014年8月24日 星期日

Supper Moment X Kolor笑談末日 (新Monday 2012-03-30)

2012,被稱為上帝審判人類的日子,想法負面偏激的,或許會以了結或殘害身體去宣洩自己的惶恐。今次因「末日與夢想」演唱會而訪問的2隊bands ——Supper Moment與Kolor對於音樂會主題,他們都有唔同的睇法。與其每日食唔落瞓唔着,不如活好每一天,今朝有酒今朝醉。


Kolor 空間反而更闊
對於政府抹殺香港獨立樂隊,Kolor有唔同睇法。Michael:「睇事又唔可以單方面咁睇,所講的Hidden Agenda、蒲窩只係個別事件。事實上,而家出騷已經有好多途徑,例如今次的大學巡迴唱、商場,甚至未諗過的地方都有,好似annual dinner、beer festival等,所以我唔認為場地係減少了。之前喺演藝學院出面有個叫『開放音樂』的免費活動,我哋都表演過,除咗Rock的音樂,亦有好多民族音樂,所以界限相反係闊咗,所以我唔認同香港樂隊冇地方生存。」


談吐之間,我感受到Kolor 4子的傲氣,認為本地獨立音樂在香港樂壇已佔一席位。
Michael:「而家媒體的主導權已經由網上主導,隨住科技發達,而家每人都擁有1部Smartphone,變相大家接觸資訊已經方便了,唔同以前只靠主流電台、報章雜誌。正因為以前樂迷得到的資訊只靠某幾間主流媒體的宣傳,逐漸就會感到厭惡,就好似叫你日日食公司樓下的燒味飯都頂唔順啦!」


假如壽命只剩1日,你會?
Sammy笑言:「反正都得番1日時間,點都要死㗎啦!一係喪打劫,做啲未做過的事,唔通日日以淚洗面咩?其實如果全世界一齊死的話,成件事重浪漫啦!因為死亡最怕都係生離死別啫!」Sammy繼續話:「到時反而窮人重快樂,望住班有錢佬講:『今次你重唔死!』」
其實年年都傳世界末日,但最後發覺全是人類自己所製造的恐慌,與其擔心數千萬年後的事,不如擔心一下我們香港日後核心價值會變成點。


唔好睇小自己 Supper Moment
記者問到主音Sunny,音樂會主題為「末日與理想」,現時好多後生仔對自己理想都表現得好模糊或徬徨,今次有咩訊息帶俾呢班90後聽眾?呢位看似細路,但談吐卻有紋有路的主音表示:「而家的後生仔唔識解決問題,往往就向負面方向去睇,其實困難另一面就係對自己的試煉,然後推動你做得更好。」有句令我聽完後,有好深感受:「一定唔可以睇小自己,抱住唔計較心態,一步一步就能達到目標,就好似今年好多樂隊能夠在台上發光發熱,並唔係偶然的事,而係每個都本着同一個心,唔計較去做同一件事,先有今日的成果。」


樂隊的末日?
最近Hidden Agenda(工廈表演場地)被警方掃場,天台band騷又警方嚴打,雖然有可能係表演者的問題,但政府給予live house的空間大家有目共睹,正如鼓手阿達所講:「既然政府講到工廠live house咁灰色,點解唔立法?你肯租俾骨灰龕,為佢立法,但點解你又唔幫下工廠的live house?上星期先喺台灣Legacy(表演場地)表演過的Supper Moment,對於當地看重本土音樂文化讚不絕口:「Legacy其實算係個講緊俾孫燕姿、蘇打綠表演的大場,但閒日又會容許某些只有十多位觀眾的樂團表演,而最欣賞是無論你出名與否,佢哋都會提出最專業的音響、screen。所以希望香港真係會慢慢重視呢樣文化。」不過正如之前所講,惟有循序漸進地進行,像普選特首都並非一朝一夕的事?

點睇「末日與夢想」演唱會 
頭炮演出的盧凱彤已經在中文大學完成第一場,如果想贏得以下3場的門票,請即上Goyeah.com facebook專頁睇詳情,因為02/04就到Kolor出場。


第二場:Kolor日期:4月2日地點:香港教育學院
第三場 :恭碩良日期:4月11日 地點:香港城市大學
第四場 :Supper Moment日期:4月12日 地點:香港科技大學

>text:Joel >photo:靜儀(Supper Moment)、Greakson(Kolor)>design:劉文鋒

沒有留言:

張貼留言