2014年8月24日 星期日

Supper Moment 學懂執著 (新Monday 2012-11-30)

第1次接觸Supper Moment,緣自去年1位同事帶筆者上band房幫主音Sunny慶祝生日。當時嘅我,對佢哋其實未完全瞭解,印象重係停留喺成名作〈最後晚餐〉,但經過幾次訪問後,發覺呢隊嘢異常「老積」,講嘢、所寫嘅歌都可以令我好有共鳴。今年推出新EP《小伙子出城記》,4子長大咗唔少,無論歌曲,或態度上都更成熟,但樂隊正面嘅態度就依舊保持,而呢個亦係筆者一直鍾意Supper Moment嘅原因。

成長不能片面
新專輯《小伙子出城記》可以講係1張別具一格嘅作品,筆者感受到佢哋將沉澱多年嘅情感放喺歌詞中,尤其〈小伙子〉確實愈聽愈心酸,主音Sunny坦言呢首歌係用咗有史以來最長時間去寫。Sunny話:「〈小伙子〉其實我哋上年已經開始寫,但一直都完成唔到,因為寫1首關於成長嘅歌,係需要沉澱耐少少,否則所有嘅論點都會變得好片面。重記得前排我哋寫完後,都第一時間喺facebook分享自己嘅感受,嗰一刻簡直覺得好似挖空咗自己嘅心臟咁。」好多人聽落呢首歌都會心酸,係因為面對現實同理想,根本冇得你揀,而Supper Moment 4子總算幸運,出道近4年,已經有今日嘅成績,不過,當年嘅Lunchbox樂隊(Supper Moment前身)亦係捱過不少苦而來。

執著非壞事
港台DJ Eric Leung話Supper Moment嘅《小》係佢哋出道以嚟最精緻嘅作品。其實背後佢哋都聽過好多唔同意見,不過4子直言喺呢張碟學到執著2字,鼓手阿達話:「尤其做音樂、做創作,身邊總會有人批你棱角,因為呢樣嘢真係好主觀,但我哋喺〈過後〉呢首歌,搵番一路以嚟嘅嗰份堅持。」4子直言,呢首歌係最反叛、最唔聽人意見,但結果出到嚟一樣咁成功。所講嘅堅持,就係佢哋一直依照自己想法去創作,並唔係市場需要咩,佢哋就寫咩,呢啲先叫做「獨立樂隊」,Sunny話:「好多傳媒都會將唔紅嘅樂隊歸納為『獨立樂隊』,但其實『獨立』嘅定義係講緊獨立思維。」老實講句,大家口中嘅獨立音樂,水準比起好多紅歌手高幾班,而我今年亦係聽「獨立」多過聽「紅」歌。

text - Joel photo - Kenny design - Hin

沒有留言:

張貼留言